Art By Stina

Lördag! Skönt!


Idag åkte vi och handlade samt åt brunch med min son. Vi åt Thaimat *mums*.
Köpte två taveldukar och två dricksglas med lock och sugrör :-) sen handlade vi lite annat smått och gott, plus mat.

Jag har målat en tavla idag, jättekul, men shit vad ont jag fick i mina handleder och armbågar och RYGGEN. Brukar normalt "kunna koppla" bort smärtan och onda och svullna leder genom att måla men idag gick det inte, men målade gjorde jag ändå.

Detta kommer jag att för lida för det känner jag.

Så här blev tavlan - blev ganska nöjd med lotusblommorna men inte med fjärilarna, men men. Vad tycker ni?







4 kommentarer:

  1. Jätte fin tavla!! Alltid kul med kreativa människor!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lizeth!! Ja det gillar jag med :)

      Radera
  2. Jag är vansinnigt dålig på att måla, så jag uppskattar verkligen din alster!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.