Tattoos - Bamboo

Under sista resan valde jag att tatuera mig, i tre år eller mer har jag funderat och till slut blev det en tatuering, men den ska "fyllas på". Min gjorde inte så ont faktiskt, kändes mest som små nålstick hela tiden. Den är gjord med bamboo och han liksom hackade in tatueringen. Perfekt, inga skorpor och man kan sola och bada direkt och sen behöver man bara smörja in lite.


Dottern min tatuerade sig också och hon gjorde en Hah Taew, 5 Lines Sak Yant Magical med bamboo och jag kan lova att hon tyckte det gjorde ont över ryggraden. Bilden är tagen precis när den är nygjord.



Om ni undrar vad texten betyder så betyder det följande (jag har försökt översätta från engelska)
  1. Den första raden förhindrar orättvis bestraffning och lutar åt din fördel då det är grått, rensar bort oönskade andar och skyddar den plats du bor i.
  2. Den andra raden skyddar mot dåligt horoskop, konstellationer och otur.
  3. Den tredje raden skyddar dig från att använda svart magi och alla som försöker sätta en förbannelse på dig.
  4. Den fjärde raden ger dig energi och lycka, framgång och rikedom i dina framtida ambitioner och livsstil.
  5. Den femte raden är för att få karisma och attraktion till det motsatta könet. Det är också ett lyft för den fjärde raden. Ursprunget till Hah taew är magisk kraft som föds ur de fyra elementen, eld, vatten, luft och jord

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.