Sköna söndag i BanPhe

Då var det söndag och vi har bara två dagar kvar. Saknar mina barn och min sambo, så på ett sätt ska det bli skönt att komma hem.

Idag blir det stranden, sen middag och efter det så blir det en lugn hemmakväll.
Jo jag måste berätta, jag mår så sjukt bra i värmen. Inte alls lika ont i lederna och ryggen. Lite ont i fötterna och mitt artros knä. Ryggen bråkar bara lite lite men inte varje dag. Det är helt underbart, så här skulle jag ha det varje dag. Har till och med kunnat dansa lite, vilket aldrig händer hemma.

Idag har jag dock ont ryggen, men det går inte jämföra med hur det kan vara. Vi gick ju mycket igår och jag hade ryggsäck så det beror nog på det.

Fredag till lördag var vi på Koh Samet. Vi hade en underbar dag på stranden och en helt galet crazy kväll/natt.

När vi åkte ut till Koh Samet åkte vi med en båt som hade med sig en massa mat och grejer till Samet. 



Snacka om fullastad. När vi sitter där med våra väskor på golvet så säger A, kolla det är vatten.....
Hennes väska var dyngsur och allt i hennes väska luktade fisk :)
Så när vi kom till vårt rum fick hon handtvätta allt.

När det var klart blev det beachen för hela slanten ända fram till femtiden. Sen ut och jaga efter ATM och köpa lite gott att dricka.

Sen till rummet för dusch och fixa till oss och sen party för hela slanten.




Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.