Shoppoholicwoman is back!

Ja nu har det gått en vecka sen jag kom hem från mitt paradis.

Vad har hänt sen sist? Jo jag har jobbat, varit på mammografi, hämtat ut mer mediciner och SOVIT.


Har varit sjukt trött sen jag kom hem och efter ca fjärde dagen kom smärta i kroppen/lederna igen och så även i ryggen.

Jag skulle verkligen behöva bo i Thailand *suck* hela vinter halvåret!

Jo jag är lite av en shoppoholic, både här och hemma i Ban Phe. Jag handlade inte så mycket på dessa två veckor, men lite blev det allt, jag köpte:

  • 4 par trosor, pris 100 bath
  • 3 par skor, pris 449 bath
  • 2 par byxor, pris 160 bath
  • 1 par shorts, pris 150 bath
  • 7 st linnen, pris 850 bath
  • 2 st strandklänningar, pris 300 bath
  • 3 st andra klänningar, pris 600 bath

Summa: 2609 bath = 755 kr

Precis som om inte det vore nog, kilade in på Gina Tricot idag efter jobbet och handlade lite till *ooops*

Jo på Gina Trico köpte jag:

  • 1 st tunica
  • 3 st toppar
  • 3 par trosor

Summa 795 kr

Som sagt, det ÄR billigare i Thailand, även om kursen är ganska dålig just nu.

Här kommer några bilder på ovanstående inköp, ber dock ursäkt för bildkvalitén.




Skulle egentligen solat solarium efter jobbet idag, men gör det imorgon istället. Vill ju inte tappa min fina bruna färg.
Min arm vs Mr Kims lår :-)
Nu har jag kommit igång med dieten igen. Men jösses vad svårt det är nu. Idag är min första fastedag. Jag hade däremot inte gått upp så mycket som jag trodde, vilket var väldigt skön, "bara" +2,3 kg på 16 dagar.

Under dessa 16 dagar med resan har jag inte brytt mig om att räkna kalorier utan jag har ätit och druckit det jag velat. Men nu kör vi så det ryker igen. Målet är att väga 60 kg innan vi åker hem till Thailand igen och jag har 4 månader på mig så det borde jag fixa!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.