Dåligt med uppdateringar

Men nu ska jag skriva lite.

Idag vaknade jag av att en fågel pickade på fönstret igen. Undrar om det är någon mening med det?
Samma tid som förra gången. Konstigt.

Ja vad har hänt i veckan?


Jo vi har så klart varit på beachen. Det regnade som sagt en dag och då kom det mycket mycket. Blixt och dunder i över timme.


Vi har varit på båttur med M/S Sunflower. Dock var lite för mycket vågor för min smak, men det gick bra ändå.




Fattar inte det, men tiden går så fort här. Alldeles för fort. Tur dock att jag en resa till att se fram emot i juli. Ska bli härligt. Åh då åker jag med Mr Kim. 

Det går bra utan honom men jag saknar honom så klart. Det är inte riktigt samma sak utan honom. Men A är riktigt bra sällskap. Vi har jättetrevligt och kul tillsammans.

Igår var vi på middag hos min vän Ning, Jättemysigt. De hade beställt lite mer falangmat till oss :-) för att vi skulle slippa deras väldigt starka mat.

Här är jag och min vän Wan. Hon är en helt underbar tjej med väldigt stort hjärta.

2 kommentarer:

  1. Det såg väldigt gott ut! Och mysigt med fågeln. Det kan vara en bortgången släkting som hälsar på. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt gott. Jaha så kanske det är. Kram

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.