Vad det någon som sa fredag?

Klockan är 05,16 i skrivandets stund.

Helt sjuk, vaknade klockan 04,00 pm, försökte somna om, men klockan 04,30 pm gav jag upp för jag kunde inte somna om.
Har gjort kaffe, lagt in tre räkningar och snart ska jag börja göra mig ordning till jobbet.
Kanske det är så att resfebern börjar komma? Blir alltid lite spattig innan jag ska åka hem till Thailand.



Ikväll ska C och N komma på middag, de skulle ju kommit hit förra lördagen, men eftersom jag var sjuk fick vi byta dag.

Vi ska bjuda på tacogratäng och gino med glas :-) till det blir det öl och vin.


Tadaaaaaaa, vet att man inte ska väga sig ofta, men eftersom jag inte åt kycklingkebab i bröd igår, utan en halv kebabrulle ville jag bara kolla. MEN vågen stod på 63,5 kg. FANTASTISKT!

Nä nu ska jag göra mig ordning inför sista arbetsdagen innan semestern, är åter i tjänst den 11 mars. *tummen upp*

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.