Vad är er normal tempratur?

Jomensåatt, jag är fortfarande sjuk :( mår sämre än de tidigare dagarna. Idag kände jag mig febrig också, tog febern och hade 37,3 grader, vilket är 1 hel grad mer än jag brukar. Jag brukar ligga på ca 36,3-36,5. Vad brukar ni ligga på när ni inte har feber?

Detta låter kanske löjligt men denna hela EN grad känns otroligt mycket. Orkar knappt hosta då hela överkroppen känns, vad ska säga, helt mörbultad. Även partiet över lungorna känns fruktansvärt ömma.

Hoppas hoppas jag hinner bli frisk. Åker ju snart.
Har messat lite med dottern som är på Koh Chang med sina kompisar. De är ju över 20 år allihopa och resvana, eller i alla fall min dotter, men som mamma är jag konstant orolig för dem. Känner mig som en hönsmamma.

De har beslutat att stanna två nätter till på Koh Chang, så imorgon åker de från White Sand Beach till Lonley Beach. Den 18 februari åker de tillbaka till BanPhe och Pinery. De har det kanon och det är varmt, ca 31-33 grader i skuggan.

Här sitt/ligger jag i sängen men ska strax sova lite, är helt slut. Har sovit skitdåligt i natt, frossa och svettningar om vartannat. Huvudvärk som inte är av denna värld.

2 kommentarer:

  1. Du vekrar ha samma flunsa som jag hade med feber och jävulsk huvudvärk. Min normaltemp är 36 och hamnar jag närmare 37 är jag knäckt, så när jag låg på 38+ så var jag rejält dålig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det nog. Då är du som jag. Blir också ganska däckad vid 38 grader.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.