Supersmoothie och Bloppis

Här är min gröna supersmoothie som jag gjorde i morse. 


Jag lånade ju receptet från Nollsextjugotre 

Vad tyckte jag om det då? Jo den var helt ok. Jag hade dock inte koksmjölk, utan jag använde Go Green mandeldryck istället och sen hade jag bara i 1 banan. Jag gjorde dubbel sats eftersom både jag och MR Kim skulle ha varsin. 


Här är receptet igen, fast mitt och dubbel sats:

    • 1 banan
    • 100 gram fryst spenat
    • 80 gram fryst mango
    • 2 tsk citronsaft
    • 10 gram färsk ingefära
    • 3 dl Go Green Mandeldryck
    • 3 dl vatten

    Gjorde även en smoothie till lunch (jag fastar idag, vilket innebär max 300 kcal)

    Recept
    • 30 gram fryst spenat
    • 60 gram frysta hallon
    • 40 gram fryst mango
    • citronsaft, en skvätt från en färsk citron
    • vatten efter eget tycke

     

    S-Bloppis


    Just det. Jag har haft en webbshop/företag, där jag sålde kläder, som jag fick lägga ner på grund av min sjukdom. 

    Nu är det så att jag har en del kläder kvar som jag gärna vill bli av med.Dessa säljer jag ut till billigt på min bloppis som ni hittar här. Sidan är inte klar men det kommer upp toppar, byxor, klänningar och annat allt eftersom. Happy Shopping

    Inga kommentarer

    Skriv gärna en kommentar.
    Vid rutan "kommentera som" kan
    ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

    Tack för din kommentar
    Stina

    Använder Blogger.