Jag ser ljuset!

Idag mår jag bättre och hoppas må ännu bättre imorgon. På torsdag blir det jobb igen, yes!
Äntligen går det åt rätt håll.

Dottern och hennes kompisar är kvar på Koh Chang och Idag har de varit på båttur kring öarna. Jag säger bara det, vilket vatten, älska Thailand.
Imorgon åker de tillbaka till Ban Phe och vårt hus. Saknar mitt "lilla" troll <3
På måndag ses vi och nu är det bara typ 4 dagar och 22 timmar tills mitt och A:s flyg går. 

LÄNGTAR!!
Mr Kim börjar få lite smått ångest för att jag ska åka men att han inte kan följa med. Förstår honom för jag hade nog känt likadant. Men å andra sidan har vi en resa att se framemot om 145 dagar då vi åker tillsammans.

Här kommer bild från båtturen där tjejerna tillbringade sin dag.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.