Fy fan!

Idag är en riktig skitdag, ont i ryggen och fötter....typ överallt, men mest hela jävla ryggen och över skinkor och ut ner mot höften (höger) är svullen också.

Vaknade i morse, kände mig rätt ok ( i mina mått). Sen......satt på jobbet och helt plötsligt kändes det som om någon vred om muskler och ryggrad, sen kom smärtan och jag hade svårt att sitta, stå och gå.

Som tur var hade jag fyllt på lilla pillerburken med mina smärtisar.


Fick ta en snabbverkande och en långtidsverkande. Snart är det dock dags för en snabbverkande till.

Jag brukar inte klaga och gnälla men visst säger/skriver jag att det gör ont och är skit, men för det mesta håller jag humöret uppe.

Egentligen hatar jag att behöva ta så starka preparat, men vad ska jag göra liksom. Steloperera mig vill de ju inte göra eftersom det är för riskabelt och påfrestande för den/de frisk diskarna precis ovanför. Frilägga nerver och öppna upp ryggmärgskanalen (där jag har spinal stenosen) kan de göra, men det är inte aktuellt i nuläget.
Nu blir det sängen igen!




Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.