Det gick bra!

Idag har jag jobbat och det gick över förväntan, mådde bättre i morse än vad jag trodde att jag skulle göra, med tanke på hur jag kände mig igår.

Mår som sagt sååååååååååååå mycket bättre idag, trots raslig röst och lite slemhosta *tummen upp*

Helt ärligt så trodde jag att det skulle dra ut på tiden men nu vänder det och det är tur det, för snart åker jag.




Idag är sonen (23 år) på besök, han ville umgås lite med sin lilla mamma innan hon drar iväg på semester *gulligt*

Vi ska faktiskt vara onyttiga idag med köpmat, jag ska iofs "bara" äta kyckling i bröd, känns som det är det nyttigaste alternativet näst efter kycklingsallad.


See you!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.