Äntligen fredag i Ban Phe



Då var det fredag och 5:e dagen i paradiset.
De första tre dagarna var ganska hektiska då dotter med två kompisar var här. Vi umgicks, solade, käkade och drack gott.

På onsdagskvällen åkte de till flygplatsen och A och jag blev själva. Hade redan innan bestämt mig att det behövdes städas, ja tänk er tre bösiga tjejer ;)

I samband med städningen möblerade vi om, vilket jag bestämt innan att det skulle göras. Tur jag har starka A här som kan göra allt det tunga ;)



Svetten lackade och alla AC gick på högvarv. Helt plötsligt set vi pölar av vatten på golvet och då läcker det vatten från två våra AC *suck*

Väntar på att någon ska komma och fixa dessa, vet dock ej när, men vår servicepersonal har hjälpt oss att ta kontakt med AC servicen.

Igår var vi stranden hela dagen och efter ca 4 timmar där åkte vi hem och fräschade till oss för att åka in till Ban Phe och marknaden. Köpte sushi. Aroy mak mak


Jo jag har gjort min första tatuering också ;) ska fylla på den mer sen, men första steget är taget och jag är nöjd hitintills.


Sen brann det bakom våra hus igår, mycket otäckt. Jag skulle gå bort och betala sarengen och då brann det inte. Sen typ två-tre minuter senare stod lågorna högt bakom husen. Brandkåren kom typ efter 45 min då vakterna hade ringt. Jösses vad det flög eldsflammor. Torrt som fnöske är det ju med. Rent livsfarligt!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.