Alla hjärtans dag, eller är det....

.....en skit dag. Här är det inte bra.
Snorar, huvudvärk, hostar, nyser och ont i halsen. Hes!
Mår skit! 

Längesen jag var sjuk i influensa. Tror det är flera år sen. Hosta/nysa går inte så bra ihop med trasig smärtsam rygg kan jag lova. 

Vi skulle haft vänner på middag ikväll, vilket vi så klart fått boka om till nästa helg.

Nästa söndag åker jag hem till Ban Phe. Hoppas jag är helt frisk från influensan tills det, men helt frisk blir jag ju aldrig, om man tänker på all den andra skiten i kroppen. 

Nu blir det soffläge igen. Har legat i tre dagar. Trist!
Dieten, ja det går inte alls just nu, men jag kommer igen.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.