Skulle inte promenerat hem!

Borde sova, kan inte, har ont som f-n! Skit fick jag för att jag gick hem.
Allt kändes helt ok tills för ca 2,5 timme sen. Nu är smärtstillande intaget i stor dos.
Känner hur min kropp börjar bli spagetti och smärtan avtar lite, men det är inte bra.

Har jag riktig otur blir jag hemma imorgon och får stanna i sängen.
Som sagt, ibland har jag en aning för mycket "sisu" i mig för mitt eget bästa.
Men samtidigt måste jag passa på när det känns lite bättre eftersom att jag måste "våga" röra på mig mer än vanligt. Sjukgymnastens råd är att promenera så mycket jag kan, när jag kan.
Nåväl, det är ju fel årstid på ett sätt, då kyla inte passar mina leder och ryggen, tja den gör som den vill.

Kyla påverkar också ryggen, även om det egentligen inte spelar någon roll. Den är som den är, oavsett väder, aktivitet eller inte och temperatur. Fast värme är bäst i alla lägen för att jag ska kunna vara mjukare och rörligare.

Skit är det i vilket fall som helst just nu.
Nu börjar det bli lite dimmigt och jag hoppas att jag snart kan slappna av lite mer och få sova ett par timmar.

2 kommentarer:

  1. Var rädd om dig, det blir bättre när du kommer till Thailand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Är ju alldeles för rädd om mig ibland, kan jag tycka så när huvudet och kroppen, tror ju jag, vill, passar jag på att promenera. Vilket jag tyvärr får lida av vid minsta felbelastning 😢, tyvärr. Idag är det tyvärr sängläge med paddan på magen. Tack för omtanken 💖

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.