Shoppoholic - jag?

Arbetsdagen gick bra trots smärtor, men vad har man morfinpreparat för? Jo för att använda vid behov, det gjorde jag idag.

Tiden gick fort, hade massor att göra. Sen bussen ner till City, trött men det gick. Gick först till optikern för att fixa mina glasögon, ena glaset ploppade nämligen ut, igen. Andra gången de "lagade" detta. Lämnade in min läsglasögon för byte av bågar. Tog mig även till Cellfix för att kolla om de kunde hjälpa oss med en av våra mobiler.

När dessa ärenden var klara gick jag till Cassels. Köpte en långärmad topp, ett linne (mer som en klänning) och en halsduk/sjal för 203 kr. Obs. Blev storlek M på dessa, innan har jag behövt storlek L eller XL beroende på modellen.

Efter det blev det Åhlenshuset där jag köpte en sport-bh, det enda jag kan använda tyvärr pga av skitryggen och diskarna som är trasiga i bröstryggen. Pris för den 199 kr minus 20% rabatt :-) 

Tja sen blev det Kappahl, hittade ett par loose fit byxor, tog först M, men de var för stora :-) det fick bli S. Vet inte när jag köpte S sist på byxor/leggings. KUL! Det blev en topp också i strl M men den ska jag byta alt lämna tillbaka då den var FÖR STOR ;-)

Efter shoppingrundan blev det träff med A. Vi hade lite Thailands prat så klart. Jag åt lunch/middag eftersom jag endast ätit frukost och mellanmål. Blev en LCHF-sallad med fetaost, bacon, kyckling, tzatziki, avokado mm. Supergott men orkade så klart inte äta allt. Sen blev det kaffe.

När vi var klara fick jag knata en bit, sen hämtade min dotter mig och körde mig hem. Nu är jag slut som artist.

Just det, fick några bilder idag, på vårt hus, av vår granne i Thailand. Dessa tog hon idag!
Njut av bilderna som jag ;-)





2 kommentarer:

  1. Hihi, det är roligt att shoppa på rea! Och definitivt när man känner att man kan/behöver gå ner i storlek på plaggen *tumme upp*

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.