Nä nu får jag sluta!

FREDAG! 

Äntligen fredag. Spenderade mina fyra timmar på jobbet, tiden gick fort. Dottern hämtade mig och vi åkte för att handla. Bra att ha med henne då hon både kör och bär. Är så tacksam för all hjälp jag får.

Först en sväng inne på ICA och sen åkte vi till H & M. Köpte hårfärg, svart, och sen en burk vax. 

Inne på H & M kollade vi givetvis på K L Ä D E R.... åh vad hittade vi då? :o) Jo både jag och dottern fastnade för denna.


Jättefin, passar bra till mycket! Köpte vi varsin sån?

Japp! Bra pris också, endast 99 kr. Hmmmm....nu får jag verkligen inte handla mer, måste ju spara mina pengar till Thailand :-)

Idag är det som sagt fredag och matmonstret är på besök idag med *snyft* idag 
har jag S Y N D A T duktig. Som sagt, skall äta max 1200 kcal per dag, när jag inte fastar, idag har det nog blivit totalt 1600 kcal!

Det blev pasta carbonara, hemma gjord, dinkel fullkornspasta och grädde, 36 % till såsen. GOTT! Sen blev det en skål plockgodis, ingen stor skål, men tillräckligt.

Imorgon ska jag fasta! Där med basta ;-)

Nu är jag tröttare än tröttast och risken finns att lilla jag somnar i soffan... ZzzzzzzzzzZZZzzzzzz

3 kommentarer:

  1. Den kimonon har jag också kikat på, internet, men ej köpt. bra pris.
    Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är jättefin! Trevlig kväll.

      Radera
    2. Den är superfin och väldigt bra pris :-)
      //Stina

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.