Kan inte kommentera!


Jag är inne och läser på bloggar på wordpress, där jag har ett konto, men kan inte kommentera hos er som jag läser hos. Varför? Någon som vet?


Dagens i-landsproblem liksom.

Förövrigt har jag känt mig lite avtrubbad, känner mig lite tom i mitt skriveri. Varför? Ingen som vet men antar att det blir så i perioder.

Nu är det 3 4 dagar kvar tills jag sitter på terrassen i mitt paradis, längtar mer än någonsin (om det nu går). Jag och kära sambon planerar redan nästa års resa, men först ska jag åka nu i slutet på februari, sen åker vi tillsammans i juli.

Nästa resa efter detta blir alltså inte förrän sommaren 2016 och förhoppningsvis i 6-7 veckor. Ja om nu inget oförutsett händer som tex en storvinst av något slag ;-) fast den risken är nog ganska liten, eller vad tror ni?

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.