God Fortsättning!

Börjar 2015;s andra dag med jobb i 3 timmar. Slutade en timme tidigare.


Vi hade en riktigt trevlig nyårsafton hos min svägerska.

Började nyårsafton med ett hett bad för att mjuka upp min matta och stel kropp.
Sminkade mig omsorgsfullt, tog ca 4 timmar att sminka mig och fixa håret. Allt är så jobbigt och krångligt när jag ska fixa mig, därför tar det tid och därför gör jag sällan ordning mig så ofta, bara för att det faktiskt är jobbigt.

Svägerskan hade dukat jättefint. Tyvärr blev bilden suddig. Vi fick välkomst champagne. Trerätters middag fick vi och det var supergott.

Igår var dock inte lika trevlig. Ont i kroppen, tröttare än tröttast och matt i benen. Ibland får jag offra mig trots att jag mår skit efteråt.
Idag ska vi hämta våra paket som vi beställt från Ali Express. Ska bli spännande. Bild kommer sen med recension.

Måste till apoteket idag med, mina Omeprazol är slut och mina antiinflammatoriska är näst intill slut med. Måste ju ha min medicin för att må bra.

Behöver besöka optikern också, tappade mina brillor i golvet så ena glaset ploppade ut. Har försökt att trycka tillbaka det men förgäves. Lika bra att låta proffsen fixa det.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.