Det hände nåt!

Det är inte så allvarligt som det låter, men min förra design knasade till sig, så jag fick avinstallera den :-( tråkigt! 

Nu letar jag febrilt efter ett nytt utseende till min blogg. Så om den ändrar sig från och till beror det på det. Ber om ursäkt för ordningen på min blogg tills dess.


Annars? Jo tackar som frågar. Mår lite bättre just nu i ryggen, den andra skiten är som vanligt, men man kan ju inte få allt sägs det. Gick hem från jobbet idag, hela 1,4 km blev det. Gick det smidigt? Nope!


Kallt, halt (hade inga broddar) och stelt. Fick ju spänna mig i varje steg så att jag inte skulle halka och lägga för mycket vikt på högerbenet. Men det gick. Hemma är jag utan att ha halkat eller annat knas. Tummen upp för mig!


Matdagboken hittills idag:

  • Frukost: Glutenfri havregrynsgröt + 1 dl hallon + 1 dl mandelmjölk + 2 koppar kaffe med mjölk
  • Vatten
  • Mellanmål: 1 Banan
  • Vatten
  • Snabb Lunch/mellan: 1 kokt ägg
  • Vatten
Ska äta lunch med dottern som kommer hit sen vid 13,30, därav bara ett kokt ägg när jag kom hem.
Hon ska få arbeta när hon kommer hit :-), hon ska få hjälpa mig att bära tvättpåsar till tvättstugan.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.