Dagens matdagbok

Försöker komma in i gängorna efter nyår. inte helt lätt, men jag började med fasta i torsdags från klockan 19,00 fram tills i morse när jag gick upp vid 09,00. Åt liiiite för många kalorier igår, man får äta 500 kcal under dessa timmar, jag fick i mig 558 kcal.

Idag har jag ätit följande = ingen bra dag:

  • Frukost; 2 st rågbröds skivor med lite ost och inlagd gurka, 2 koppar kaffe + mjölk
  • Fika: 1 st saffransbulle och 4st pepparkakor, 1 kopp kaffe + mjölk
  • Middag: 1½ nötfärsbiff (inuti lite ost+bacon), grillade pärltomater, sallad med lite dressing

  • Mellanmål: 1st Clementin
  • Precis nu: 6st skumtomtar
Gissar på att jag kommer missköta mig idag, tyvärr. Men imorgon kl. 19,00 är det dags för fasta igen. Sen kör jag stenhårt. Ska under 65kg!!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.