49 dagar


Nu är det "bara" 49 dagar kvar. Tiden går fort, hoppas jag, tills det är dags på riktigt.

Längtar massor, speciellt när det är så kallt som det är. 
Först ska min dotter med två kompisar åka ner eller rättade sagt, först har vi hyresgäster i huset, sen åker min dotter och sen JAG ;-)

Sen åker vi, jag och Mr Kim, med ett par vänner, i nästan 4 veckor. Ska bli så skönt. Nu blir det först i juli, men ändå.

Nästa resa vet vi inte när den blir, allt beror på jobb, ledighet och pengar. Planen är dock att förhoppningsvis åka i 6-7 veckor sommaren 2016. Usch vad långt det känns dit. 

Några längtans bilder måste jag ju bjuda på.


Lola

Gatan vid vårt hus

Cocacola Beach

Rayong Resort

Rayong Resort

Pinerys Pool

Söta Cancow



Templet i Plongan

Pariserhjul a la thaistyle

Utsikt

Solnedgång inne i Ban Phe

Ska det vara en insekt?

Alcoholspinn på Sabai Sabai

Cocacola Beach

Magiskt träd

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.