28. Hepp! Det här tycker jag alla bör läsa.

God morgon! Söndag och storm.
Ovanstående rubrik har jag inget att skriva om tyvärr.

Jag skriver om stormen Egon istället. Igår när vi kollade på film hörde vi hur det brakade till på balkongen. Vad hände?
Jo vi har tre hyllor på balkongen med blommor på, allt åkte i golvet och det såg ut som värsta världskriget. Allt i glas och porslin gick så klart sönder, all blomjord hamnade på golvet och blommorna gick sönder. Tyvärr har jag ingen bild att visa.
Vår balkong är så klart placerad så att vinden kunden ta sig in mellan alla saker så klart.

Idag blir det middag på hos min mamma. Först ska Mr Kim ut på motionsrunda.
Sen blir det dusch och lite fix.

Nu är det 42 dagar kvar!


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.