26. Kolla! Här jobbar jag

Då ska ni få se vart jag jobbar.



Bilden är lånad från nätet
Jag arbetar med webb, fakturor, support, IT, ekonomi, statistik, databaser och mycket mer.
Här har jag jobbat sen 1999 och jag kommer nog aldrig därifrån, bra eller dåligt? Beror på hur man ser det.


Jag har mycket god kunskap inom mitt arbetsområde och är mycket duktig på det jag gör. 
(Mycket jag här ;) Jag har också väldigt lätt för att lära mig och arbetar bäst under lite tidspress.

Med tanke på min hälsa ska jag vara glad att jag har det jobb jag har, då det är det bästa jobba man kan ha, enligt mig.

Jag har under årens lopp sökt fyra andra jobb, utanför, och jag har varit på tre anställningsintervjuer. Inte så illa enligt mig. Jag har bytt befattning några gånger på min arbetsplats, vilket har varit lärorikt. Min befattning/befattningar är administrativ assistent på en sektion och lokal infomaster för ett distrikt.

Tja det var väl det.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.