24. Månadens klädesplagg är givetvis…

En bloggrubrik om dagen

Ja jag har ju inte gjort klart den än så jag tänkte att jag får göra ett race.
Har några rubriker kvar då jag absolut inte följt listan. Dessa rubriker är kvar

25. 5 grejer jag alltid har i kylskåpet
26. Kolla! Här jobbar jag.
27. Ibland skulle jag vilja…
28. Hepp! Det här tycker jag alla bör läsa.
29. Det var onekligen väldigt roligt när…
30. Kom ihåg

24. Månadens klädesplagg är givetvis…leggings/tights. Jag har nästan alltid leggings eftersom jag nästan alltid har tunikor eller klänningar på mig. På grund av min trasiga rygg med diskbråck och allt annat kan jag tyvärr inte ha kläder som sitter åt. Jeans älskar jag, men vet inte när jag använde det sist.

Tyvärr har jag ingen outfitbild att bjuda på.

Nu dags för kaffe. Är uppe med tuppen idag, trots ledigt.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.