Träningsmoment

Då var kvällsmaten intagen.

  • 3st kokta ägg
  • 1 stor kopp grönt te med honung
Har vilat ett par timmar, kollat på två filmer och nu är dagens träningsmoment avklarade.



Meningen är att jag ska gå på rehabträning i bassäng också, men nu är det stängt mellan jul och nyår, men det gör mig inget. 

Jag fixar nämligen inte kontrasterna mellan det varma badet och den kyla som nu är. Trist men sant. Vet inte riktigt hur jag ska göra när det öppnar igen, beror ju som sagt lite på vädret och hur kallt det är ute. 

Å andra sidan kan jag rehabträna varje dag i poolen hemma i Ban Phe ;-) vilket jag ser framemot jättemycket.




Just det, här är en bild på min trasiga finfina rygg.
Allt som är vitt utmed ryggraden är friska diskar - allt annat är skit.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.