Tisdag den 30 december

Då har jag loggat ut från jobbet för det här året. Ledig i dagarna två, vilket är välbehövligt! Trött som en gnu, hur en gnu nu är när den är trött ;)
Fastan gick bra igår, bättre än förväntat. Har nämligen varit lite si så där det sista men jag får skylla mig själv på julen.
Gjorde två LCHF mackor till jobbet och åt dem kl. 07,30. Var jättehungrig då. Hade ett äpple också som åkte ner i magen.
Nu vid 11,10 när jag kom hem från jobbet åt jag gröt, mycket gott.
Hittills ser matdagboken ut som följande:
  • När jag vaknade: Kaffe med mjölk 
  • Frukost. 2st LCHF-brödskivor, hushålls ost, tomat, inget smör på brödet
  • Mellanmål: 1 stort Pink Lady äpple
  • Lunch: 1 port Glutenfri havregrynsgröt, frysta bananskivor (ca en halv banan), kanel, lite stevia och 1 dl laktosfri lättmjölk.
  • Nu: Kaffe med mjölk, två koppar
Nu är det dags för den obligatoriska vilan igen.


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.