Sär skrivning! 18 november

Jag är inte perfekt eller jo det är jag ;-) nädå, nu skojar jag bara.
Hur som haver, jag är lite smått allergisk mot folk som särskriver ord hip som hap eller som stavar också med ochså.
Hur kan man t.ex skriva panel gardin, när det heter panelgardin., eller sommar semester, när det heter sommarsemester.
Vi har även ordet gaffel truck?? Hm vad är det? Gaffel, truck?? Heter det inte gaffeltruck? Asså jag bara undrar.
Vi kan ta det här med flyg resa, hur illa låter inte det? Nä flygresa ska det stå....... :-)
Apropå flygresa, sa jag att jag åker till Thailand?? Ni vet, värme, sol, av koppling, ehhhh skojar bara, avkoppling, billig mat, lata dagar, solstolar, böljande kristallblått hav.
Nu kan jag starta min nedräkning!!! Jag är så lycklig!

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.