Nu är det fint!


Helgen har varit "mycket att göra"
Var på bolaget igår, slog in några enstaka paket, storhandlat idag och storstädat. Nu är här julfint.

Julafton ska tillbringas här med mina barn, min mamma och hennes man, svärmor och svärmors mor. Vi ska äta julskinka, lax, revben och allt annat som hör till. det blir öl till den som önskar och även en snaps till sillen om man vill. 


Alla vi som firar jul tillsammans är alla över 20 år...... Glögg ska drickas och pepparkakor ska ätas.

Imorgon ska jag griljera skinkan. Jag ska förbereda grönkålen. Älska grönkål, det är sååååååååååå gott.
Mr Kim var ute på sin dagliga (varannan dag) motionsrunda, fast idag gick han en mil, normalt går han 6-7 km. Han är så duktig. Önskar att jag också kunde gå dessa motionsrundor också.

Eftersom jag känner mig så passa bättre igen (som tur är) så blir det jobb imorgon, för att sedan vara ledig i 6 hela dagar *skönt*. Ska jobba alla mellandagarna men om jag inte skulle ha åkt till Thailand, hade jag varit ledig alla mellandagar. Men eftersom jag har resan att se framemot gör det mig inget.

Nu är det 62 dagar och 15 timmar kvar :-) ja jag vet, men jag kan inte låta bli. Längtar ju massor hela tiden. Önskar jag satt på terrassen i min andra hem och skrev detta blogginlägg istället.

Sist men inte minst några längtans bilder.




Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.