Matdagbok - Träning

Vad har jag ätit idag?

  • Frukost: två fullkornsskivor bröd med ost och tomat, inget smör + kaffe med mjölk
  • Mellanmål: 1 clementin
  • Lunch: Sallad med lite salladsost och rökt skinka
  • Mellanmål: 1 clementin + två koppar kaffe med mjölk
  • Kvällsmat: Glutenfri havregrynsgröt med osötade hallon, lite agave sirap och kanel + en kopp grönt te


 Från och med klockan 19,00 idag kör jag igång min fasta (5:2) som jag kör till och med tisdag morgon kl. 07,00. Kommer endast äta/dricka max 500 kcal på dessa 36 timmar.


Som sagt, träna hårt kan jag inte och eftersom jag inte tar mig till gymmet får jag ta gymmet till mig.
Har ju träningsschema att följa, yogamatta har jag, men får alltid lägga en extra filt för att kunna ligga på rygg när träningsmomenten kräver det. Har även pilatesband, men ska köpa en medicinboll och lätta hantlar.


2 kommentarer:

  1. Blir kul att följa, jag ska ta tag i det här med träningen igen jag med. Tipsa gärna om bra hemma-tränings-övningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kul att du vill följa. Jag ska se om jag, kan få till en bild på mitt program. Men tänk på att det är ett lätt träningspass som är anpassat för mig, men man kan givetvis anpassa det efter sitt eget tycke.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.