Kreativa sidan av mig!

Älskar att fota och teckna/måla

Jag älskar att fota, måla med akryl och teckna med kolpenna. Jag är inget proffs på nåt sätt, men det är kul och ger mig positiv energi. Livet är ju så att man ska göra det som ger positiv energi och inte sånt som inte ger något. Inte heller ska man umgås med människor som stjäl energi, utan man ska endast umgås med dem som ger bra vibbar.

Här kommer lite foton som jag tog för några år sedan.





Här några bilder på sånt jag har målat och tecknat under åren.







2 kommentarer:

  1. Satt och funderade på att ta upp tecknande och målandet, det var något jag kunde försjunka mig i hur länge som helst. Resultatet är detsamma, utan själva terapin :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Justsayiiin: Gör det, du kommer må så bra av det. Som sagt, terapin är underbar och ger massor. Kram

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.