Juldagen

Då var julafton över

Julmat och godis på kors och tvären, trevligt och mysigt umgänge med mina barn, svärmor, svärmors mor på snart 90 år, min mor och Christer (min plastpappa) och givetvis Mr Kim ;-)

Först tyckte vi att vi hade för lite mat, men ack nej, vi hade så klart för mycket. Varför blir det alltid så? Fast hellre för mycket än för lite. Nu blir det att äta rester i flera dagar. Hu jeda mig. Tur jag ska snart ska fasta igen.




Idag ska Mr Kim jobba på krogen. Idag är dagen då alla festsugna ska ut och roa sig. Inte jag så klart, utan jag håller mig som vanligt hemma och inte ens lite spetsad glögg kan jag dricka eftersom det är MTX dag. (läs cytostatika medicin)

Kallt är det ute med, -6 garder. Visst kan det vara fin med sol och minusgrader, men som sagt, min kropp gillar det inte.

Nu är det 58 dagar kvar.....tada!! Längtar!
Liter bilder från Ban Phe juli 2013.



2 kommentarer:

  1. Det finns ALLTID för mycket mat, ska strax iväg till pappsen och äta rester ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så ;.) Ha en riktigt trevlig stund hos pappsen.

      Radera

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.