Det är BRA att skriva! 25 november

Läste att det är bra att skriva när man har en sjukdom eller liknande, för då kan man analysera, vända och vrida på verkligheten. Få mer acceptans och kanske till och med mer förståelse. Har så klart förståelse inom familjen, från barnen och vännerna och framför allt från min sambo. Men när man bloggar och får förståelse den vägen, det är en annan känsla.
Jag har bloggat sen 2006, började som sagt på Aftonbladet Blogg och har bloggat anonym och som icke anonym. När AF Bloggen stängdes flyttade jag över till wordpress och sen växlade jag till blogger och sen till wordpress och sen blogger och nu är jag här igen. Har haft långa bloggpauser men ändå alltid kommit tillbaka eftersom jag gillar att skriva.
Jag bloggar inte inom något speciellt tema utan bloggen är som en virtuell dagbok, som är öppen för allmänheten, bra eller dåligt? Vet ej, men här är jag *vink vink*
OK det finns väl ett tema som återkommer eller ska jag säga två, tre teman.... ämnen kanske är ett bättre ord? Jag skriver ju mycket om Thailand, min sjukdom och viktminskning :-)
Jag har inte en aning om min blogg är intressant för andra att läsa, men det är liksom inte det viktigaste, även om jag blir glad om jag kan göra er nyfikna på mitt liv.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.