3. Ibland tänker jag att jag borde.....1 decmeber

.......arbeta som konsult med data/webb/hemsidor, men man ska kunna försörja sig också. Att ta några enstaka uppdrag då och då ger ju ingen bra inkomst.
Arbetat klart mina 4 timmar idag, ligger och vilar i soffan nu, hemma i min mammas hus. Är kattvakt åt våra egna katter.
Väntar på att lilla Misse ska komma in så jag kan åka hem. Wiggo är inne och han gör ingen antydan till att vilja gå ut i kylan, det vill egentligen inte matte heller. Fy vad det är kallt och kallare blir det. Jag är verkligen född i fel land! Hata höst ochvinter och kyla liksom. Blääääää
image
Här skulla man suttit istället och kopplat av.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.