21. 5 saker jag blir irriterad på i vardagen

Nu ska vi se om jag kan komma vad det kan vara. Det är ju sällan jag irriterar mig på saker. Varför gör jag inte det tro? JO för ca 8-9 år sedan fick jag utmattningsdepression i kombination med ständig värk, detta var innan jag fick min diagnos. 

Hur som helst, under min väg tillbaka fick jag lära mig vad som var viktigt att lägga energi på, dvs positiv och negativ. Därav att jag sällan irriterar mig på saker.

Men jag ska försöka komma på vad det kan vara.

 5 saker jag blir irriterad på i vardagen kan vara.....


  • min morgonstelhet som begränsar mig att agera som jag önskar
  • folk som knör sig fram överallt
  • att jag ständigt är trött
  • att jag inte orkar vara social så som jag önskar
  • bad hairday
Tja det var väl det ;-)


Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.