18. Ibland retar det mig att…

.......ja det är massor som kan reta mig, men sällan nåt jag lägger energi på.

Men om jag nu ska skriva saker som retar mig så är det.....




  1. Personer som antar saker utan att faktiskt ta reda på fakta
  2. Oärliga personer
  3. Personer som tror att de kan behandla andra som de vill och utan respekt
  4. Att bli felaktigt anklagad på grund av att de inte vet hur det faktiskt ligger till eller bryr sig om att fråga eller prata med den berörda personen
  5. Personer som inte kan köra med raka rör......

Ja det var väl det som jag kommer på nu.

Är sjuk, feber och huvudvärk och en jävla smärta i ryggen. Ligger i sängen i skrivandets stund. Sov ända till 11,30 idag och det händer aldrig annars.



Dags att krypa ner på riktigt i sängen igen.





Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.