15. 5 saker jag blir glad av i vardagen

Saker som jag blir glad av i vardagen kan vara många, men nu ska jag bara skriva 5 st av dem. Jag blir glad av att...


  1. jag får skjuts till jobbet på morgonen
  2. jag kan dricka gott kaffe innan jag kommer till jobbet.... kaffet på jobbet är verkligen inte gott
  3. jag kan få vila när jag kommer hem från jobbet
  4. jag och min sambo delar på alla hushållsuppgifter i hemmet
  5. jag kan drömma om Thailand och veta att jag faktiskt kommer att åka dit snart
Tja det var väl det.

Idag storhandlade vi på ICA Maxi, lagade thaimat (se bild) och sen har vi bara slappat och tittat på film. Sonen är ju här, fast just nu är han på förfest innan han ska på julbord med sitt jobb. Min dotter var på julbord med sitt jobb igår.


Vi ska få jullunch på jobbet........förra året var det mer glassigt, då fick vi julbord ute på restaurang.

Inga kommentarer

Skriv gärna en kommentar.
Vid rutan "kommentera som" kan
ni välja "namn/webbadress" - då kan alla kommentera.

Tack för din kommentar
Stina

Använder Blogger.